onsdag 3 augusti 2011

Live Life Surf

Om 10 dagar så smället det! våg Surf tävling i Varberg 13-14 aug, Det kommer vara en tävling med allt i från nybörjare till proffs. Vi hoppas på kuling och solsken, kommer bli en fantastisk blandning av härliga människor och på kvällen kommer det bli god mat och fest för de som vill vara med. Jag kommer antagligen vara med och tävla om dagens bästa wipeout=)  Om inte annat så kommer jag vara där med lite sköna prylar för att marknadsföra min hemsida. Jag är med som sponsor till vinnarna tillsammans med Animal och lite andra coola märken. Känns stort att ha min logga brevid dessa=)  Känner ni att ni vill vara med så är ni varmt välkomna. Säg till så bjuder jag in er på eventet eller bara kom dit och ha en härlig dag.
                                                          På facebook
                              Vågsurf event/tävling - Gathering of the tribes 2011



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!