onsdag 11 april 2012

Morgon!

God morgon FINA! Salongen börjar ta form, en liten bit i taket som ska målas. Tapeten är uppe och stolarna är färdig renoverade. Vi hade möte med en produkt kille för hår produkter igår, vilket blev väldigt lyckat. Det är väntar på nu är org nummer.. sedan är det bara att köra igång =) Skönt!! 
Mycket är på gång nu och det börjar närma sig coastal culture. Smycken görs på kvällarna och ett till möte i Borås ang klädkollektion är bokad nästa vecka. Jag målar och designar så fort jag får tid, samtidigt som jag har några mössbeställningar. Jobbar varje helg på Basic och försöker umgås med de jag tycker om så mycket som möjligt -jag är ledsen för att jag har så lite tid.. men snaaart så!!! Känns som att man kämpar i motvind hela tiden... Men det är så livet är har jag förstått. Hade nog inte vart lika kul om man alltid fick det man ville. Jag är bara sjukt tacksam för det jag har, och kommer få. 


Hade en RIKTIGT bra dröm inatt.. kan inte tala om den (haha inget sådant) men den gjorde mig varm i hela kroppen och vaknade med ett leende =) Klart det va ju bara en dum dröm... men den visade mig något som jag inte trodde va möjligt, men uppenbarligen så är det ju det.. det kändes naturligt =)  What ever!! 
Kärlek till er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!