torsdag 12 april 2012

Orm eller penis!! luddigt!!

Vem läser egentligen denna skiten.. tydligen en massa folk.. Kul är det dock.


På tal om drömmar.. hade en i natt oxå. Jag satt på en sten och pratade med en massa folk, en kommer jag särskilt ihåg för att han pratade om sin mamma som kom ifrån nått balkan land.. När jag sitter på stenen och gungar lite på den så välter den, ut kommer en ödla och en stor orm. Jag får panik som inte kommer upp och ber killen med balkan mamman hjälpa mig upp... detta känns som en evighet. och nyfiken som jag är så googlar jag ormen... 

Ormen!!!

Ormen kan, beroende på hur den visar sig, stå för allt från ursprungligaste instinkter och reflexer till högsta andliga medvetenhet. Transformation - människans förandligande. 
- Som skuggsymbol: undermedvetandet, fara, hotande, giftig. Död och förstörelse. Det onda. - Som solsymbol: Livsprincip, kundalini, andlig upplysning, det goda, läkedom. - Transcendens då den ömsar skinn och kan vistas i jord, luft och vatten.I princip är ormen en läkedomssymbol (Aisklepios) Ormen kan även vara phallossymbol (manlig fruktsamhet) eller en sexsymbol (penis).


Hmmmm förstår inte riktigt hur jag ska se detta.. Penis eller inte så tycker jag detta svar var lite luddigt så jag ska försöka glömma detta idag hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!