onsdag 6 juni 2012

nationaldag!

Så då va Sveriges nationaldag firad.. Kan inte riktigt bestämma mig om jag lyckades.. eller om jag verkligen tycker den är värd att fira.. hur som helst blev det inga jordgubbstårtor, hissa ingen flagga eller springa runt i folkdräkt.. Nej jag tvättade tre bilar (förhand) middag med familj, satt en halv dag och drack kaffe med min min fina mormor och nu sitter jag med ett glas vin och njuter av att man kan ha dörren öppen utan att frysa ihjäl.. Tänker man på det så tycker jag nog att jag har firat lite..  jag var ju faktiskt ledig. Vilket händer väldigt sällan.. Så det här med nationaldag och han med skidorna (kan det stämma?!) satan, missa den lektionen i skolan... hur som helst, hoppas det finns några party glada nationalister där ute som dansar omkring i folkdräkt. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!