torsdag 12 mars 2015

godmorgon

Att vakna och se att solen skiner gör hela min dag, det är som en kopp med med lycka och energi.  Om fyra dagar blir det mer sol =) jag åker till Fuerteventura, min steniga paradis ö.  Ska bli så skönt!!

Första mars började jag plugga Inrednings konsult, så kul att äntligen sätta igång... Om jag nån gång gör det haha har redan kommit in i "pluggmood" där det ingår att städa, laga mat,rensa lådor, gå ut med Luna (fler gånger än nödvändigt) och ALLT annat som man i vanliga fall tycker är mindre roligt.  Det jag läser är ju egentligen roligt men bara att sätta sig ner att plugga är svårt då det va så jäkla länge sedan. Men det känns som att jag är på rätt väg. Ska böja spana nu efter att sätta igång med silvret också, saknar att göra smycken. känns som att jag har energin att sätta igång. Nu ska jag försöka läsa lite :) och antagligen städa lite... innan jag om en stund får en kund att sätta fransar på =)   Ikväll blir det middag hos fina Amela och Christoffer <3

Ha en underbar dag i solen


puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!