onsdag 1 april 2015

resan hem


då sitter man på bussen till flygplatsen på väg hem från mitt andra hem,fuerteventura. vet inte hur många gånger jag tagit just denna buss och det är alltid med blandade känslor. All inspiration och kärlek jag tar med mig hem, men en bit av mig stannar alltid kvar här. Det är nog bara bussarna här som dom spelar hög partymusik :)  så även om man är lite nedstämd så kan man ändå inte låta bli att le lite och tänka på allt positivt som man fått med sig. Jag är tacksam att jag har en plats på jorden där jag alltid kan komma och känna mig som hemma bland vänner och vågor. En vecka är dock för lite med det är alltid något :)   vinden har lagt sig,solen är framme och "rocky point" ser ut att fungera, see you soon again. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!