tisdag 14 februari 2012

Åre!

Shit vilken vecka!!  Haft det helt underbart.. Jag måste erkänna att jag var lite orolig för det där med att åka bräda, jag har inte åkte på X antal år och vart man ska lägga tyngden är ju tvär olika ifrån att surfa och longboard, inte bara det.. av någon störd anledning så står jag med olika fötter fram när jag surfar, åker longboard eller snowboard. MEN eftersom jag åkte med två grabbar som kunde det där med att åka så va jag ju bara tvungen att intala mig själv att jag skulle klara det, svälja den där rädslan och bara åka. vilket gick förväntansfullt bra efter ett par åk.. och kanske efter en jäger el två =)  Vill MER, IGEN!!

 Vackra snöiga land!!!


Marias och Therese egna L.Taube design till grabbarna grus =) 

Lunch Time!!


Christina och Philip


YEAH!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!