onsdag 22 februari 2012

DrippDroppDrippDropp

DrippDroppDrippDropp va är det som droppar på mitt paraply? Vad är det som faller ner från skyn? Jo vatten vatten bara vanligt vatten!!  

Den sjöng jag som söt liten unge... som vuxen så skriker jag inombords  JAG HATAR KALLT REGN!!! Det gör ont inom mig, kallt regn som piskar än i ansiktet går ända in i benmärgen och bara gööööör oooont... Okej, svalkande regn en varm sommar dag.. men vinter och höst.. HATAR REGN!!!!  Jag blir ingen bra människa av regn..  Förstår ni nu hur mycket jag HATAR regn?
 För nu orkar jag inte klaga mer..   
@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<@<

Det är verkligen renoverings tider.. Basic (baren där jag jobbar) är under renovering och salongen har vi börjat städa ut och riva tapet, Idag hade vi två hjälpredor =)


Tack för att det finns målarfärg.. tapeten var kanske inte helt i vår stil
men golvet älskar vi!!


Allt skulle kastas.. segt att behöva städa och kasta det första man gör
men skönt att bli av med skiten!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!