måndag 20 februari 2012

FöreEfter

Jag måste bara börja med att tala om hur mycket jag gillar osminkat.. DOCK inte på mig själv utan det är nått jag måste jobba på. Det är inte många gånger jag gått utanför dörren utan smink och det är då smink har slutat vara roligt och börjat bli ett måste.   Men när det kommer till jobb så är det fortfarande lika kul och därför tänkte jag köra igång med ett projekt. FöreoEfter bilder.. Det är INTE för att visa hur ful man kan vara utan smink, tvärtom...  Se hur kul man kan ha med smink och vad smink för med ens ansikte.. Så brudar kolla hit, hör av er till mig om ni skulle kunna tänka er att ställa upp!!
KRAAAAM

2 kommentarer:

  1. Tja :)
    Låter himla kul :)

    Behöver du någon att sminka så ställer jag gärna upp :) // Nadja Hellblom

    SvaraRadera
  2. Va roligt!!! Jag hör av mig när det börjar närma sig =)
    kram

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!