onsdag 22 februari 2012

Nu jävlar!

Jag skulle normalt aldrig skriva nått som jag borde gör eller liknande.. eftersom då måste jag ju göra det.. Det är ju så jävla lätt att skita i det. Men nu får det vara nog.. Jag sitter hemma och mår rätt dåligt, känner att feber är på väg och jag är hur trött som helst.  Det är dax att ändra en vana.. Jag måste börja träna igen och MÅ BRA!! Jag vill kunna åka på en veckas surfresa utan att typ vilja dö av utmattning...  Det sägs att det tar 21 dagar att bryta en vana... och detta ska jag testa.. 21 dagar av någon form av träning, promenad eller gym.. Så bort med världens godaste glass!!!!


Drömkroppen, Here I come!! =)


2 kommentarer:

  1. Det låter som en bra ide!!! 21 dagar! WTF nu får vi ta fram vår självdisciplin :))
    Va d måndag som gällde??!!:)

    Krya på dig nu o hoppas du slipper bli sämre sötis..

    Kram*** Tess

    SvaraRadera
  2. Haha ja vi får verkligen ta fram den... tror jag har den här någonstans haha 21 dagar... men med den glassen jag tryckte i mig idag så ska jag börja imorn.. om jag inte ligger hemma sjuk.. KRAM

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!