onsdag 15 februari 2012

"SalongBallong"

Hade en super mysig trippel dejt igår, Jag , Therese och Philip. Såg Hamilton vilket va ett bra val.. förutom lite nackspärr av att sitta längst fram så var den riktigt bra. gillar hur dom filmat.

Men när jag kom hem kunde jag inte sova, eftersom vi måste komma på ett namn på salongen typ NU så har man både beslutsångest och tvek.. känns som man ska döpa sin bebis eller nått...  men jag skrattar ihjäl mig va fula klatschiga namn det finns på salonger.. här är bara några
"hair för dig"
"hairport"
"hairway to heaven"
"basement saxx"
"love is in the hair"
"sax in the city"
"sax on fire"
"Cut the Crap"   gillar skarpt haha
finns tydligen en bok om dessa galna namn... never ending story!

Till och med "SalongBallong" som jag trodde jag var ensam om att komma på!!!

Men jag fastnade lite för namnet  "Salong Berlock" LiteTjejigt men det säger mycket med det namnet... och jag hitta ingen salong med det namnet!!!
Ska man räkna antal röster som vi fått på namn så vinner "Salong LiiTess" och "Salong Calima" tätt efter. SVÅRT!!!! Men det kommer nog bli så att vi drar en lott... vi kommer nog gilla vilket som =) Har ni fler namn så tveka inte att skriva !!!!!

sweeeet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!