torsdag 19 januari 2012

Home sweet home???

Hemma igen i Zombie landet.. Missförstå mig inte men det är en riktig skillnad på Sverige vintertid och Spanien. Jag älskar Sverige på sommaren!!!!  Jag är så otroligt glad att jag äntligen kom ner och fick krama på alla fina människor, fick till och med några riktigt bra vågor!!! STOKED!!! har redan börjat kolla sista minuten resor.. Jag är och kommer aldrig vara någon som kommer trivas här 12 månader om året. Får panik av att tänka på det... Alla är ju olika som tur var, och även om jag skulle vilja hitta ett lugn någon gång så har jag ingen brådska att hitta den..  Jag vet att jag någon gång kommer hitta en lösning och kunna leva de två liv jag behöver leva. Vet att det kommer bli svårt, men inte omöjlig..såååå, jobb nu, surfa sen =)

Nu så har mina mössor och pannband hamnat i Kalmar, gå gärna in och kika på www.redodesignstore.se En massa duktiga designers som har sina saker där, själv e jag riktigt stolt och glad!!   Jobbar hårt med smycken och mössor för att ta med upp till Stockholm för att visa upp. Känns som det börjar rulla på nu=)


God natt, Imorgon blir det en roadtrip för att sminka Johan Hegg =)

kramen

3 kommentarer:

  1. Sötast! Du kommer att få en lösning, åka iväg månader till halvår åt gången!!!
    Ge bara d lite tid så kommer du trivas grymt me ditt liv o kunna resa som du vill snart:))
    Vill man så kan man!! D har vi bevisat o kommer bevisa d helt nu snart:)

    Puss på dig !!
    //Tess

    SvaraRadera
  2. Fina Tess! I know!! WE ROCK!!!
    Ska bara skriva på det där pappret sen kör vi=) kommer bli hur bra som helst!!!

    puss och kram
    linda

    SvaraRadera
  3. Jag är så stolt över dig Linda!! Nu har det definitivt börjat rulla, and u made it happen!!

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!