söndag 15 januari 2012

Walking the streets of corralejo!!

Har nu gått runt och haft kär känsla i 5 dagar nu.Träffat de flesta som jag saknat så, och naturligt vi många fler. Surfet lyser med sin frånvaro men jag är lycklig ändå! Men ja hoppas på imorn!! Men eftersom det inte blir så mkt surf så får det nog bli en resa hit igen snart.. Mycket fest har det blivit.. Varje dag har det slutat med att man står på Waikiki och dansar som en galning.. även om jag lovat mig själv att inte komma hem sju på morgonen så har jag inte lyckats än, Men imorn blir det förhoppningsvis surf och tattoo så det måste bli en "lugn" kväll =)  Det får bli rehab när jag kommer hem !!!  Så mycket hemma att se fram i mot men satan vad jag hatar att lämna fuerte..  Nä nu får det bli  en promenad hem.. ska snart klippa en vän och sedan middag!!   Sweeeet!!!

Vet inte riktigt vad som händer där haha
jag och en tjej som heter Carro, o till vänster.... ingen aning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!