söndag 1 januari 2012

Planing trips!

Gott nytt år mina fina! hoppas detta året kommer bli ett underbart år för er!  Nya möjligheter och fan så mycket drömmar så nu får det sättas igång att göra detta till verklighet. Jag började i alle fall dagen med att må skit.. Legat helt lam slagen i sängen och tyckt synd om mig själv, halsen gör ont och jag känner riktig hur alkoholen förstört hela kroppen. Men imorn blir det andra bullar. Som alla andra så har jag ett, eller flera nyårs löften som jag antagligen inte kommer hålla.... men ändå värt att chansa..  Jag kommer sätta igång det träningen på riktigt.. Nu säger jag det här så ser ni ser om jag blir tjock så vet ni att jag än en gång förlorat mitt löfte. Jag kommer resa, lite bättre nyårs löfte dock jag jag har kollat på sistaminuter sidorna hela dagen. Först blir det Fuerteventura, träffa mina fina vänner och förhoppningsvis surfa. Jag och Patrick som jag bor ihop med kollar på resor till Kenya. Och det blir Åre i feb=), London kommer bokas under en snar framtid, saknar London och de fina vänner som bor kvar eller dit flyttade. Va säger ni om min fina start på det nya året ?? =) I LOVE IT!!


Party girls!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!