måndag 23 januari 2012

Hör upp!!!

Nu börjar det rulla på och vi har kört fast lite ang namn..

Det är inte säkert att det kommer bli nått av dessa namn men det är dessa vi har fastnat lite för.
SÅ nu behöver er.. Va tycker ni???

Cut back         Hår&Skönhet (Betyder nått med surf o klippning)
 LiiTess      Hår&skönhet     (Lii-lindaTess-Therese)
 Calima       Hår&skönhet     (Öken storm)
 MonAmie     Hår&skönhet   (min vän på franska)
 Reef          Hår&skönhet (Reef är havets lungor och man surfar ofta rev=)
 Curls Up   Hår&skönhet (surf uttryck och hår uttryck) 
 Callaina      Hår&skönhet (Callaina betyder turkos på latin)

Just nu är mobilen min bästa vän och jag väntar på samtal för att få allt att röra på sig.. När jag väl sätter igång med något så vill jag att det ska hända med en gång.... Rastlös och stampar i golvet =)  vill bara sätta penseln i handen och börja göra fin!!!!

KRAAAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!