fredag 20 januari 2012

NU JÄVLAR!!

Det finns en anledning till varför det har skrivits lite konstigt om vissa saker och lite hemlighets fullt om vissa. Men nu släpper jag bomben...  Jag och Therese har köpt en skönhets salong =) allt är princips klart, vi ska bara få ett ja ifrån hyresvärden, vilket inte ska vara några konstigheter och sen är nyckeln vår =) En dröm som går i upplevelse och en investering i livskvalite, mycket jobb kommer det vara... Men vi jobbar för oss själva. Nu håller vi på att bolla fram ett namn, så tacksam för ALLA namn förslag, så skriv skriv skriv!!!!!   Vi gillar både havet och kommer ha lite shill/surf/havs känsla, vi har nog båda lite hippie i oss =)  men som sagt, alla namn förslag hör vi gärna, även om dåliga haha 
Snart sätter vi igång med renovering och det ser jag verkligen fram i mot, och sedan får ni komma på invigning=)  ha en super bra dag!!!

Nu blir det bilen ett timmar fram över !!!
KRAM

2 kommentarer:

  1. FY FAN VAD NI ÄR COOLAST!! VÄRDENS STÖRSTA LYCKA TILL TILL ER!! Ser fram emot att kolla in stället när jag kommer hem! Är säker på att det kommer vara coolaste salongen i stan!
    Detta är STORT!! :)

    SvaraRadera
  2. MITT Hjärta!!! tusen tack!! Du är välkommen när som helst, men du kommer nog få se det innan du kommer hem =) skickar naturligtvis bilder!!! SATAN va jag saknar er!!! tänker på er mycket. Jag vet att ni har det toppen, ta hand om er!! älskar er båda!!!

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!