måndag 12 mars 2012

Boktips!

 

BokTips! För ett tag sedan så sprang jag på denna bok och kunde inte låta bli att köpa, inte bara en, utan jag köpte två.  En till mig och en till en av mina bästa vänner. Det är ju känt för att tjejer och killar pratar olika språk så tänkte jag att denna bok kanske reder ut saker och ting.. Jag varvade mellan att skratta och förundras och efter att läst boken så kom vi på oss själva med att ALDRIG tro på när någon tyckte om än.  Ganska komiskt när man tänker på det, för jag kom på mig själv tänka att -Nej han har inte ringt på två dagar, då vill han inte ha mig, och självklart ringde jag inte då heller.. Man får nog ta boken med en nypa salt, annars kommer man förbli singel i resten av ens liv. MEN jag kan tänka mig att för vissa kan denna boken vara en räddning.. Vissa går ju och drömmer om en kärlek som aldrig visar intresse och bara hoppas.. Till dom, läs den =)

                                                                                                          Oprah Winfrey är singel eller??
             

2 kommentarer:

  1. Läs boken HappyHappy. Mkt bättre dumpingbok!
    Jag blev ärligt sugen på att gifta mig bara för att kunna skiljs mig när jag läste den:)

    SvaraRadera
  2. hahaha det ska verkligen göra =)

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!