måndag 5 mars 2012

Känns bra!

Händer mycket nu, hinner knappt med och allt känns så satans bra. Kommer bli mycket jobb framöver och det ser jag verkligen fram i mot.. Jag måste bara lära mig att fokusera på en sak, blir lätt att jag virrar runt och ska göra allt på en gång och i stället blir det ingenting. Men det känns som om detta kommer bli en sommar att minnas, men förhoppningsvis mycket surf, event och drömmar som går i upplevelse. Önskade bara att det fanns några fler timmar på dygnet =)  
Efter att ha fikat med en barndomsvän nu i veckan så blev jag riktigt inspirerad att sätta igång lite projekt. Dels vill jag intervjua människor som gör nytta och brinner för något bra.. Folk som inspirerar andra helt enkelt. Vi har så mycket olika kunskap och erfarenheter så det är dags att dela detta vidare. Mycket nu =)
Kolla gärna in bilderna och länkarna jag lagt upp.. 
Men nu ska jag soooova!!!
Sweet dreams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!