tisdag 27 mars 2012

frukost diskussion


Igår natt drömde jag att jag räddade en katt som var i ett kylskåp som exploderade. Jag sprang runt med denna katt hur länge som helst för att försöka hitta hjälp, han va så snäll och lugn, även om han tappat en tass. Till slut så hitta jag hjälp och räddade katten, sedan vaknade jag med svullna tårigaögon men lycklig.. Vet inte vad drömmen betyder men jag tror jag borde rädda fler katter i mitt liv.. 

***"**"**"**"**"**"**"**"**"**"**"**"***

                           Lindas och Patrik frukost diskussion ...

Ogillas - stressig jazz kan äta bajs (tycker inte patrik)
            - Påsken  (but we love you Gussan)
            - Bo kaspers orkester (värre än stressig jazz) (Patrik älskar gubbjazz)
            - Folk som gråter över särskrivningar (btw är särskrivningar ett eller två ord?Kom just på JAG BRYR MIG INTE hahahaha  Särskrivningar förgyller livet lite!!! (Jag är ord blind)
            -Pengar 
            - BigBrother (allt för många tråkiga och osmarta människor i ett hus, not so many hatefull bitches, more tree loving hippies... släng in lite braj och låt folk älska (inte k#%a och skämma ur sina föräldrar och vänner) 
            -Folk som kastar skräp i naturen, SÄRSKILT NI IDIOTER som kastar tuggummi, Skärpning nu för fan, Ni som har missat att fåglar och andra djur dör en fruktansvärd död genom svält om de får i sig tuggummi, BAM där lärde ni er nått... Gör det aldrig igen!!! 

            
Gillas  - rädda fler katter, och alla andra djur som behöver hjälp

           - munspel
           - Påsken är lite mysig ändå
           -Mojitos 
           - Het ångande asfalt
           - Sistaminuten resa typ NU!! tack!
           -pengar är ju ändå kul att ha
           - longboard på sprillans nylaggd asfalt, bred väg o trafikerad!! 
           -två bittra människor på Hisingen hahaha 
           - Fina vänner och familj!! 

          
Nu får det vara nog !!!ta våran lista med glimten i ögat =)  Men trevligare frukost får man leta efter!! 




         

2 kommentarer:

  1. Fan vad vi ogillar saker. låter jävligt likt en big brother bikt vid närmare eftertanke :)
    nästa frukost: Special brownies!!

    SvaraRadera
  2. haha lätt!! men ibland är det bra att ogilla!! nästa gång så gillar vi lite mer =)

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!