tisdag 13 mars 2012

planer!

För snart ett år sedan så sprang jag på en konstnär vid namn Tarmo på ett surf event "coastal culture" i varberg. Vi förstod ganska snabbt att vi hade mycket gemensamma tankar och brann för mycket liknande saker. Vi har haft kontakten från och till men nu för ett tag sedan så ringde han upp mig och berättade en massa planer och frågade om jag ville vara med. Jag behövde inte tänka två gånger..  Jag kan inte berätta allt nu på en gång, men det kommer garanterat vara en heeelt sjuk sommar!!  Tarmo har köpt en surfbuss som han kommer pryda med sin konst och som kommer vara till exempel ett av eventen på "coastal culture" och där kommer jag också finnas med mina smycken och mössor. Vi båda brinner för miljö och det ekologiska och försöker få in det i det mesta vi skapar. I dag var vi på ett möte i Borås för att diskutera fram en klädkollektion där jag kommer vara en av de som designar. Verkligen en dröm som går i upplevelse. Att kunna ta fram dessa kläder som jag har ritat sedan jag var liten.. I ekologiska tyger och försöka visa att det finns en surfkultur i sverige också. På vårat egna sätt. So happy!! Nu blir det till att jobba fram tillräckligt mycket saker för den 18-20 maj så är det "coastal culture" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!