lördag 17 mars 2012

Sicken Kväll!

Solen lyser med sin frånvaro men det gör inte min huvudvärk! Det blev en lyckad kväll, och även om jag inte drack så mycket så känns det som min kropp fortfarande är full.. Meen vilken kväll.. Jobbade till tre men tog lite långa raster då jag dansa omkring och umgicks med vänner. Kl tre så drog vi in till stan "Parklane"  Jag,Naim,Patrik och Fares och på två timmar lyckades jag bli kallad heartless player (skrattar ihjäl mig, men hade dock tre killvänner runt mig) dricka shot och drinkar, göra dumt vad som slutade med att jag fick dricka en påse kamagra (potensmedel !? ) och 7eleven... Heeeem!! sova nån timma för sedan vakna i chock av vätskebrist.. men i det stora hela så va det en trevlig kväll men jag hoppas det dröjer lite till nästa.. Snart dax för jobb igen!!  tur att vi har panodil och redbull! kvällen räddning garanterat!! 
KRAM

2 kommentarer:

  1. som man bäddar får man ligga :)

    SvaraRadera
  2. Haha , helt klart, klagar inte =) eller jo i natt på jobbet så klaga jag allt!!! snaaark

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!