onsdag 28 mars 2012

speed någon?

kl är 11.30 snart och jag har suttit och svarat på mail,  snart sytt färdigt en sminkväska (?!) gjort en marknadsförings plan på L.Taube till ett möte i varberg imorn.. Och fått smått panik för att jag har fått förfrågan om att hålla en föreläsning på en tjejträff i Varberg på Coastal ang extremsport.. Jag skrev tillbax att det jag kan prata om är vad jag jag gjort hittills i mitt liv och vad jag gillar att göra.. hmmm hur är jag intressant och hur ska jag hålla låda i 45 minuter? Svårt att se sig själv som en intressant människa.. men men, får väl bara göra mitt bästa.. men låg sömnlös för att komma på nått bra haha. Nu ska jag till Salongen och måla igen.. Snaaaart klara med målningen och jag längtar så. Det är riktigt kul att se den ta form och jag känner mer och mer hemma i den, meeen nu så är kroppen och huvudet helt slut och jag måste få känna att den blir klar snart.. Fiiint blir det!!! =)  Bloggen för SalongAloha är www.salongaloha.se  men är långt ifrån klar, bara skalet än så länge, bilder och annat kommer i dagarna.
Ha en bra dag
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna nått!