torsdag 29 mars 2012

Utlottning!

Ska på möte idag i Varberg på business LAB ang Ltaube. Prata lite om hur man går till väga för att lyckas nå sin dröm och med sitt företag. Jag har väl kommit rätt långt men fortfarande väldig lång väg kvar för att säga att man lyckats. Jag vill så gärna och så mycket och hoppas att jag efter detta har lite mer på fötterna så jag vet vilka trådar jag ska dra i. OCH nu borde jag sitta med detta.. men gör allt annat.. Konstigt att när det handlar om än själv är det helt enkelt svårt att prata och skriva om.. ska komma över denna tröskeln. 

                  *''*''*''*''*''*''*''*''*''*''*''*''*''*''*''*

Utlottning!!
Jag har snart kommit upp till 3000 klick på min blogg och därför tänkte lotta ut ett halsband i silver som jag stämplat med orden Lycka, Lust, Längtan, Surf. Detta är inte klart, det ska till ett hänge och finas till men så här ser den ut nu. Så ni som skulle vilja ha detta smycke som kommer passa till både killar och tjejer att hänga på en kedja skriv ert namn och mail adress under kommentarer så när jag kommit upp till 3000 så lottar jag ut denna. Då ska den vara klar =) 


9 kommentarer:

  1. Niclas Larsson
    Niclas@wice.se
    Grymt snygga saker. :-)

    Kram på sig.

    SvaraRadera
  2. Dennis Petersson
    030224206@telia.com

    SvaraRadera
  3. Amela
    amela_edlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Andreas

    andreas.palmberg@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Din mamma ,,Kicki kickitaube@live.se

    SvaraRadera
  6. Sidewalksurfers@hotmail.com /Alexis

    SvaraRadera
  7. Linn flyingdiesel@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  8. louise.erba@gmail.com

    SvaraRadera

Skriv gärna nått!